CSAP2 – kompleksowe badanie kału z...

CSAP2 – kompleksowe badanie kału z parazytologią

Czas otrzymania zestawu: 1-3 dni robocze
Czas oczekiwania na wynik: 4-5 tygodni
Materiał do badania: próbki kału
Opcje: inne badanie do wyboru
2 000,00 zł

988 Przedmioty

Pełen opis badania

Comprehensive Stool Analysis with Parasitology x2

Problemy z przewodem pokarmowym są powszechnie zgłaszanymi lekarzowi dolegliwościami zdrowotnymi. Kompleksowe badanie kału pozwala w wiarygodny i nieinwazyjny sposób ocenić środowisko jelit, potwierdzić bądź wykluczyć stan zapalny czy prawidłowość w funkcjonowaniu wątroby i trzustki, odpowiedzialnych za proces trawienia. Badanie wykorzystuje między innymi analizę mikroskopową kału, co tylko zwiększa jego specyficzność. Obejmuje oznaczenie: korzystnej, dysbiotycznej oraz patogennej mikroflory jelitowej, pasożytów, poprawności przebiegu procesu trawienia węglowodanów, tłuszczu i białka, związków sprzężonych z procesem zapalnym oraz umożliwiających ocenę pracy wątroby i trzustki. Kompleksowe badanie kału obejmuje także ogólną analizę stolca.

Analiza wskazana jest dla osób z:
    • problemami jelitowymi (biegunka, zaparcie, ból brzucha, wzdęcia, niestrawność, uczucie pełności),
    • nieswoistymi zapaleniami jelit,
    • syndromem jelita nadwrażliwego,
    • podejrzeniem grzybicy jelit bądź choroby pasożytniczej,
    • chorobami autoimmunologicznymi,
    • syndromem przepuszczalnego jelita,
    • bólem stawów,
    • chorobą atopową skóry (AZS),
    • trądzikiem,
    • niedoborami żywieniowymi.

Do badania wykorzystywane są próbki kału zebrane do specjalnych pojemniczków w ciągu 2 dni.

Badaniem bardziej szczegółowym pod kątem obecności patogennych i niepatogennych bakterii z rodzaju Clostridium jest kompleksowe badanie kultur Clostridium, które można wykonać dodatkowo.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

5 innych badań w tej samej kategorii:

„Zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania moich danych osobowych i wyrażam zgodę na ich przetwarzanie” - "Klauzula informacyjna"