Czy Twoje dziecko ma

PANS lub PANDAS?

Dowiedz się, jak pomóc mu wrócić do zdrowia.

Razem ROZSZYFROWUJEMY autoimmunologiczne zapalenie mózgu i móżdżku, PANS i PANDAS.

Depositphotos_253257638_XL-scaled.jpg

Czy brzmi to znajomo?

Czy twoje dziecko ma tiki? Zachowania obsesyjno-kompulsywne? Niewyjaśnione ataki agresji? W dodatku jego stan pogarsza się przy każdej infekcji?

Nie wiesz, co robić – Myślisz, że zrobiłeś już wszystko a poprawy brak. Ktoś – usłużnie – podpowiedział Ci diagnozę PANS lub PANDAS. Jedyne co Ci przychodzi do głowy, to że to zapalenie mózgu, a Ty nie masz pojęcia co to jest ani tym bardziej – do kogo się z tym zwrócić.

Dziś wyjaśnimy w prosty sposób gdzie leży przyczyna tych przewlekłych chorób, jak sobie z nimi radzić bez konieczności sięgania po inwazyjne metody.

Na kursie poruszone zostaną aspekty takie jak – mechanizmy, przyczyny, diagnostyka,  leczenie, wsparcie organizmu.

Zwróciliśmy uwagę, że problem PANS stał się ostatnio bardzo gorącym tematem wśród rodziców dzieci z problemami neurorozwojowymi.

Czy moje dziecko ma PANS? Jak to sprawdzić? Jak mu pomóc?

Wbrew pozorom rozwiązania mogą być prostsze niż się wydaje, a sama choroba może mieć korzenie gdzie indziej niż w mózgu.

Dlaczego tak ważne jest szybkie diagnozowanie i leczenie?

Nieleczone autoimmunologiczne zapalenie mózgu i móżdżku, PANS i PANDAS mogą prowadzić do poważnych konsekwencji dla Twojego dziecka, takich jak trudności w szkole, zaburzenia emocjonalne, a nawet trwałe uszkodzenie mózgu. Niepokojące jest również to, że te choroby często są źle diagnozowane lub w ogóle niezdiagnozowane przez wiele lat, co prowadzi do dalszych problemów w przyszłości.

Co możesz zrobić? Najważniejszy jest pierwszy krok – zrozumienie, czyli wiedza.

Zapraszamy do naszego kursu online "Rozszyfrowujemy autoimmunologiczne zapalenie mózgu i móżdżku, PANS i PANDAS" prowadzonego przez Dr. Nancy O'hara, Dr. Magdalenę Cubałę-Kucharską, dr Craiga Shimasaki i dr Amy Cross

Kto prowadzi kurs online – poznaj mentorów:

Dr Nancy O’hara

Jest certyfikowanym pediatrą, który specjalizuje się w leczeniu PANS i PANDAS oraz innych zaburzeń neurorozwojowych. Jest wiodącym trenerem i mentorem klinicystów w Stanach Zjednoczonych i na świecie, kształcącym lekarzy w zakresie rozpoznawania, diagnozowania i leczenia PANS i PANDAS. Mentorka i wieloletnia przyjaciółka dr Cubały.

Dr Magdalena Cubała- Kucharska

Doktor nauk medycznych , ze szczególnym zainteresowaniem tematem osi mózgowo-jelitowej oraz zaburzeniami neurorozwojowymi, zwłaszcza tematyką autyzmu u dzieci. Wieloletni konsultant Ministerstwa Zdrowia w Radzie Terapii  Naturalnych oraz w Komitecie do Spraw Niepełnosprawności. Lekarz z ponad 20 letnim doświadczeniem w zakresie medycyny funkcjonalnej. Prelegentka i współorganizatorka licznych konferencji poświęconych Medycynie Funkcjonalnej w Europie i USA. Założycielka Instytutu Arcana.

Dr Craig Shimasaki

Dr Craig Shimasaki jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Moleculera Labs, firmy
zajmującej się neuroimmunologiczną medycyną precyzyjną, która koncentruje się na diagnozowaniu
zaburzeń neurologicznych, psychiatrycznych i behawioralnych wywołanych reakcją
autoimmunologiczną. Dr Shimasaki pracuje w branży biotechnologicznej od ponad 35 lat, zaczynając
swoją karierę w Genentech. Jako naukowiec, biznesmen i przedsiębiorca, jego praca obejmuje
wszystkie etapy badań i rozwoju.
Jego pasją jest pomoc w przekładaniu odkryć naukowych i medycznych na pilnie potrzebne produkty,
aby zwiększyć komfort życia jak największej ilości pacjentów.

Co zawiera nasz kurs?

Czy podejrzewać u dziecka PANS / PANDAS lub inne stany zapalne?

Jakie mogą być przyczyny

Jak wspomóc organizm dziecka w walce

Opis modułów

Szkolenie częsć 1 – Dran Nancy O`Hara

- czym jest choroba autoimmunologiczna, PANS, PANDAS, PAIS, PTLDS
- czynniki ryzyka, etiopatogeneza, objawy, wpływ środowiska
- postępowanie
- diagnostyka, obserwacja, leczenie, wpływ na układ immunologiczny
- postępowanie z konkretnymi objawami
– tiki, niepokój, problemy ze snem, OCD, wybiórczości pokarmowe

Szkolenie częsć 1 – Dran Nancy O`Hara

- czym jest choroba autoimmunologiczna, PANS, PANDAS, PAIS, PTLDS
- czynniki ryzyka, etiopatogeneza, objawy, wpływ środowiska
- postępowanie
- diagnostyka, obserwacja, leczenie, wpływ na układ immunologiczny
- postępowanie z konkretnymi objawami
– tiki, niepokój, problemy ze snem, OCD, wybiórczości pokarmowe

Szkolenie część 2 - Dr Magdalena Cubała- Kucharska

Poruszane tematy:
-najważniejsze bariery, chroniące Ośrodkowy Układ Nerwowy przed autoimmunizacją; Bariera Krew-płyn mózgowo-rdzeniowy, bariera jelitowa, organizacja komórek gleju nerwowego
-zapalenie móżdżku i mózgu – objawy, przyczyny
-mimikra molekularna
-infekcje bakteryjne, wirusowe, parazytologia
-ostre zespoły autoimmunologiczne – zespół Guillan-Barre, Zespół Millera-Fishera, zespół sztywnego człowieka Przydatność i wiarygodność badań diagnostycznych: badania metaboliczne, badania zakaźne, przeciwciała onkoneuronalne i neuronalne, panel Cunningham

Szkolenie część 2 - Dr Magdalena Cubała- Kucharska

-zapalenie móżdżku i mózgu – objawy, przyczyny
-mimikra molekularna
-infekcje bakteryjne, wirusowe, parazytologia

Szkolenie część 3 - Dr Craig Shimasaki

Poruszane tematy:
- PANDAS, PANS a autoimmunologiczne zapalenia mózgu wywołane infekcją – wyjaśnienie pojęć i omówienie ich dylematu
- wpływ chorób zakaźnych na autoimmunologię
- metody leczenia autoimmunologicznych zaburzeń psychiatrycznych wywołanych infekcją
- panel Cunningham – czym jest? Jakie badan parametry?
- omówienie poszczególnych parametrów panelu
- sposób wykonania badania
- omówienie przypadków i badań naukowych

Szkolenie część 3 - Dr Craig Shimasaki

- wpływ chorób zakaźnych na autoimmunologię
- panel Cunningham – czym jest? Jakie badan parametry?
- omówienie poszczególnych parametrów panelu
- sposób wykonania badania
- omówienie przypadków i badań naukowych

Szkolenie część 4 - Profesor Tomasz Wielkoszyński

Poruszane tematy:
- przeciwciała neuronalne i onkoneuronalne, ich wiarygodność i przydatność w diagnostyce klinicznej
- z tego modułu dowiesz się o przydatności tych przeciwciał w diagnostyce u dzieci i o wiarygodności laboratoryjnej badań

Szkolenie część 4 - Profesor Tomasz Wielkoszyński

Poruszane tematy:

Jak mogę uzyskać dostęp do szkolenia?

Uzyskaj natychmiastowy dostęp już teraz. Wykup Dostęp do kursu ROZSZYFROWUJEMY autoimmunologiczne zapalenie mózgu i móżdżku, PANS i PANDAS.

Cena 250 zł

W pakiecie otrzymujesz:
- dostęp na 365 dni
- szkolenie przetłumaczone na język polski

Dlaczego teraz? Czyli korzyści na przyszłość.

Jak mogę uzyskać dostęp do szkolenia?

Cena 250 zł

W pakiecie otrzymujesz:
- dostęp na 365 dni
- szkolenie przetłumaczone na język polski

Dlaczego ten kurs?

Kurs online to nie tylko wiedza teoretyczna, ale również praktyczne wskazówki, jak pomóc dziecku w walce z chorobą. Po ukończeniu kursu będziesz miał pełną wiedzę na temat objawów, przyczyn i sposobów leczenia PANS i PANDAS.

Wybierając nasz kurs, unikniesz frustracji, która często pojawia się w przypadku nieudanych prób uzyskania specjalistycznej pomocy medycznej. Kurs online jest dostępny w przystępnej cenie, co pozwoli Ci zaoszczędzić sporo pieniędzy.

Nie trać więcej czasu i zapisz się na kurs “Rozszyfrowujemy autoimmunologiczne zapalenie mózgu i móżdżku, PANS i PANDAS”. Dzięki naszemu kursowi dowiesz się, jak pomóc swojemu dziecku i zapobiec nawrotom choroby.

Nasza praca jest naszą misją. Dlatego pragniemy by kiedyś określenia zawarte „ stały się kiedyś rzeczywistością wszystkich naszych pacjentów.

FAQ – czyli najczęściej pojawiające się pytania:

Nie musisz być specjalistą medycznym, aby skorzystać z tego kursu. Szkolenie jest przeznaczone dla każdego, kto chce lepiej zrozumieć autoimmunologiczne zapalenie mózgu i móżdżku, PANS i PANDAS. Podczas szkolenia eksperci wyjaśnią w prosty sposób, gdzie leży przyczyna tych przewlekłych chorób, jak sobie z nimi radzić bez konieczności sięgania po inwazyjne metody oraz jakie są sposoby na wsparcie organizmu dziecka w walce z tymi chorobami.

Może być trudno zdiagnozować PANS lub PANDAS, a jeszcze trudniej jest wyleczyć te choroby. Szkolenie pomoże Ci dowiedzieć się, jakie są objawy i przyczyny tych chorób oraz jak szukać pomocy w tym kierunku. Jeśli Twoje dziecko ma tiki, zachowania obsesyjno-kompulsywne, niewyjaśnione ataki agresji, a jego stan pogarsza się przy każdej infekcji, to warto zastanowić się, czy może to być problem związany z PANS lub PANDAS.

Szkolenie “Rozszyfrowujemy autoimmunologiczne zapalenie mózgu i móżdżku, PANS i PANDAS” pozwoli Ci poznać przyczyny, diagnostykę, mechanizmy, leczenie oraz sposoby na wsparcie organizmu w walce z tymi chorobami. Po szkoleniu będziesz miał/a lepsze zrozumienie tych chorób oraz będziesz w stanie zastosować w praktyce zdobytą wiedzę. Skuteczne leczenie PANS i PANDAS może mieć ogromny wpływ na jakość życia Twojego dziecka oraz jego przyszłość.

Warto również pamiętać, że kurs prowadzą dwie doświadczone i cenione na świecie specjalistki – dr Nancy O’Hara oraz dr Magdalena Cubała-Kucharska. Dr O’Hara jest certyfikowanym pediatrą, który specjalizuje się w leczeniu PANS i PANDAS oraz innych zaburzeń neurorozwojowych. Jest wiodącym trenerem i mentorem innych lekarzy.

Dr Magdalena Cubała-Kucharska zajmuje się od 2004 roku zaburzeniami neurorozwojowymi. Jest specjalistą w zakresie leczenia boreliozy i chorób współistniejących. Jako jedna z pierwszych lekarzy w kraju zajęła się tematem PANS i PANDAS, jej ebook jest nadal w sprzedaży, choć obecnie rekonstruuje go by nadążyć z bieżącą wiedzą. Pomogła tysiącom dzieci w osiągnięciu ich pełnego potencjału.